Home / Nieuws / Nieuw Klantenportaal online

Nieuw Klantenportaal online

Onlangs is het nieuwe klantenportaal van Bijlsma online gezet.

Het klantenportaal is een online keuringsregistratie systeem. De resultaten van de keuringen en nieuwe leveringen worden digitaal vastgelegd in het keuringsrapport dat beschikbaar is op het klantenportaal.
Mede door nieuwe technieken en gedane ervaring is het portaal nu in vele opzichten verbeterd.

Dit nieuwe online systeem heeft een tal aan functies. Zo kan gezocht worden op verschillende manieren, bijvoorbeeld: klant specifieke gebruiksnummers, naam medewerker, type gereedschap, keuringstatus, etc.

Met al deze functies kunnen diverse selecties worden gemaakt waarmee je de status per object kunt bekijken.
Daarbij is het mogelijk om diverse overzichtslijsten op te vragen waaronder: overzicht per locatie, overzicht gekeurde items, overzicht afgekeurde items, overzicht niet gevonden.

Het portaal wordt onder andere gebruikt voor registratie van: Hijsmiddelen, valbeveiliging, hijsinstallaties, brandblussers en EHBO middelen.

Nog meer verbeteringen van de nieuwe portaal:

  • De stijl van de Klantenportaal is rustiger en meer in lijn gebracht met de Bijlsma ‘huisstijl’
  • De onderliggende techniek is geüpgrade
  • De zoekfuncties zijn verbetert, u kunt nu per ‘kolom’ een zoekterm opgeven en ook in meerdere kolommen tegelijk zoeken
  • Extra kolommen: Locatie en Registratienummer
  • De 3 datum kolommen zijn samengevoegd tot één datumkolom ‘Volgend inspectie/keuring’. Hierdoor is het in één oogopslag inzichtelijk wat de eerstvolgende actie datum is
  • De kolom Status is uitgebreid wat betreft de kranen en takels, niet alleen aan dat een installatie is “Afgekeurd” in geval risicoklasse 4 van toepassing is, maar indien risicoklasse 2 of 3 de hoogst ingevulde klasse is, dan wordt berekend binnen hoeveel dagen het betreffende object dient te worden gerepareerd “Reparatie < .. dagen” of indien deze dagen verstreken zijn dan wordt de status “Reparatie te laat”
  • U kunt de objectgegevens op elke kolom sorteren
  • Er is een groepeerfunctie toegevoegd die u in staat stelt op elke willekeurige kolom te groeperen
  • Het begrip “Merk” is vervallen en “Model” is vervangen door de kolom “Type”

Onze klanten maken inmiddels alweer een aantal weken gebruik van het portaal, bent u ook geïnteresseerd in het klantenportaal bij uw bedrijf? Neem dan contact met ons op, wij adviseren u graag naar de mogelijkheden.

Simon Hoekstra
"Door de diverse takken van sport binnen Bijlsma is een goede proces beheersing van groot belang. "

Simon Hoekstra

Automatisering

0513 48 11 22

Ook interessant om te lezen: Klantenportaal

Een recept van MediaSoep